MER
“Marketing and govERning innovative industrial areas”
Το έργο Eco – marketing to promote Eco – industrial Parks (2G-MED09-91 – ECOMARK) υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού διακρατικού προγράμματος εδαφικής συνεργασίας MED (http://www.programmemed.eu), συνενώνοντας φορείς πέντε κρατών – μελών με στόχο την προώθηση των αρχών και μεθόδων του πράσινου μάρκετινγκ σε βιομηχανικά πάρκα και βιομηχανικές περιοχές των περιφερειών του εταιρικού σχήματος.
Σκοπός του έργου είναι η μείωση της περιβαλλοντικής υποβάθμισης στην οποία παραδοσιακά υπόκεινται οι περιοχές που φιλοξενούν βιομηχανικές μονάδες με γνώμονα την περιβαλλοντική, κοινωνική και οικονομική βιωσιμότητα των περιοχών αυτών. Ο σκοπός πρόκειται να επιτευχθεί μέσα από την περιβαλλοντικά βιώσιμη διαχείριση των βιομηχανικών περιοχών / πάρκων με βάση τις αρχές του πράσινου μάρκετινγκ οι οποίες θα εφαρμοστούν υπό μορφή καινοτόμων υπηρεσιών σε τομείς logistics, παραγωγή και κατανάλωση ενέργειας κ.α.
Συγκεκριμένα, η διακρατική συνεργασία αποσκοπεί στην επίτευξη των παρακάτω επιμέρους στόχων:
- Σχεδιασμός καινοτόμων υπηρεσιών για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (περιβαλλοντική / ενεργειακή εκτίμηση, υποστήριξη στη διαχείριση logistics, βιώσιμη κινητικότητα κ.α.)
- Θέσπιση Πράσινων Σχεδίων Μάρκετινγκ (GreenMarketingPlan) που θα εφαρμόζονται σε βιομηχανικές περιοχές ή βιομηχανικά πάρκα με σκοπό την επίτευξη βιώσιμης οικολογικής διαχείρισης και υψηλής περιβαλλοντικής ποιότητας
- Εφαρμογή και αξιολόγηση των καινοτόμων υπηρεσιών και των Πράσινων Σχεδίων Μάρκετινγκ σε όλες τις εμπλεκόμενες περιφέρειες
Συντονιστής Έργου : PROVINCE OF BOLOGNA – Economics Development (PROBO)
Συμμετέχουν: Οκτώ εταίροι από Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Ελλάδα, Σλοβενία
Προϋπολογισμός Έργου: 1.661.695,43€(100% συγχρηματοδότηση Ε.Ε. & Εθνική συμμετοχή
Προϋπολογισμός ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΕ.: 179.000
Έναρξη : 4/2010, Λήξη : 12/2012.